عاشقانه ها

یک سایت سیستم وبلاگدهی تاپس بلاگ – ساخت وبلاگ رایگان دیگر

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری شروع موفق «کلاه قرمزی» ، مروری بر تلویزیون در روزهای اخیر

با نگاهی به خاص برنامه های تحویل سال می توان دریافت در این میدان رقابتی نه مردم و نه تلویزیون پیروز شد بلکه اسپانسرها برنده این میدان بودند.

شروع موفق «کلاه قرمزی» ، مروری بر تلویزیون در روزهای اخیر

مروری بر تلویزیون در روزهای اخیر/ شروع موفق «کلاه قرمزی»

عبارات مهم : مخاطب

با نگاهی به خاص برنامه های تحویل سال می توان دریافت در این میدان رقابتی نه مردم و نه تلویزیون پیروز شد بلکه اسپانسرها برنده این میدان بودند.

به گزارش مهر، یک روز از فروردین ۹۷ می گذرد و نخستین قسمت از مجموعه های نمایشی سیما در نوروز ۹۷ از شب گذشته اول فروردین روی آنتن رفت. البته با یک روز پخش یک اثر چند قسمتی نمی توان راجع به آن اظهار نظر کرد ولی شاید با نگاهی به نخستین قسمت از این مجموعه ها بتوان گفت فعلا «کلاه قرمزی» توانسته با پخش نخستین قسمت از مجموعه، تاثیرگذار و جالب تر به نظر برسد.

شروع موفق «کلاه قرمزی» ، مروری بر تلویزیون در روزهای اخیر

باید دید این سریال ها در روزهای آینده می توانند نظر مخاطبان را جلب کنند یا خیر. تلویزیون نوروز ۹۷ یکی از برگ برنده های خود را جهت جلب مخاطب از دست داد و نتوانست او را با خاص برنامه های سال تحویل که پیش از این وعده اش را داده بود راضی نگه دارد.

مخاطبان تلویزیون امسال اشخاص بسیاری را دیدند که مثل سال های قبل از شبکه ای به شبکه دیگر و از استودیویی به استودیوی دیگر می روند. این صورت ها تا حدی تکراری بودند که گاهی از یک سریال تلویزیونی تنها بعضی از بازیگرانش را دیدند که به شبکه های متفاوت رفت و آمد دارند. رویکرد استقبال تلویزیون از موسیقی و دعوت از خوانندگان در این ایام هم اگرچه توصیه قابل توجه و مثبتی بود ولی وجه منفی آن٬ این بود که در این بخش هم شبکه های متفاوت به سمت خوانندگانی رفتند که مردم در موسیقی های عامیانه خود به اندازه کافی آنها را می شناسند و شبکه ها زیاد با موجی که در جامعه وجود دارد همراه شدند و نتوانستند خودشان خوراک جدیدی به مخاطب عرضه کنند.

با نگاهی به خاص برنامه های تحویل سال می توان دریافت در این میدان رقابتی نه مردم و نه تلویزیون پیروز شد بلکه اسپانسرها برنده این میدان بودند.

اتفاقات خوبی هم اگرچه این میان رخ داد مثل حضور خوانندگانی که این سال ها کمتر در رسانه ملی دیده شدند ولی شاید انتظار این بود که تلویزیون از این وقت استفاده کند و زیاد فضایی را جهت موسیقی های نواحی و قطعات متنوع شهرها و مناطقی از گوشه و کنار کشور فراهم کند که تناسب بیشتری هم با یک آیین ملی دارند.

برنامه های خاص سال تحویل امسال از دکور گرفته تا نحوه اجرا و ساختار، نتوانستند جذابیت های بصری و محتوایی جدیدی را جهت مخاطب فراهم کنند تا پای این برنامه ها بنشیند. گفتگوهای طولانی با بازیگران و صورت های معروف در بعضی از شبکه ها و حتی حضور بعضی از بازیگران و صورت های معروف که بارها در قاب تلویزیون قرار گرفته اند و از زندگی و افکار و علایق خود سخن گفته اند از جمله نقاط ضعف برنامه ها بود.

شاید بیشترین سود را در این چند شب نه مردم نه تلویزیون نه حتی بازیگران و صورت های معروف و اشخاص مدعو بردند بلکه بیشترین سود نصیب اسپانسرها و صاحبان اپلیکیشن های مختلفی شد که به بهانه ساخت برنامه های جالب آنتن رسانه ملی در اختیارشان قرار داده شد و به صورت مکرر نامشان برده شد.

شروع موفق «کلاه قرمزی» ، مروری بر تلویزیون در روزهای اخیر

واژه های کلیدی: مخاطب | مجموعه | برنامه | موسیقی | بازیگران | تلویزیون | تلویزیون | اخبار فرهنگی و هنری

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog